onsdag 15 april 2009

vab, typ...

I natt trodde jag att jag skulle bli helt galen. Ivar vaknade 22.00 och höll igång till 01.30. Sen somnade han. Och sov i fem minuter. Sen for han omkring i sängen och sparkade mig gul och blå, hela tiden halvsovandes. Själv har jag svårt att sova när jag får en fot i ansiktet...Men det visade sig ju att stackarn har feber. Nu har han legat på mig som på bilden hela förmiddagen och dregglat. Jag har bytt T-shirt tre gånger. Tänderna brister som knoppar om våren i hans lilla mun. Vilket torde förklara att han dessutom vägrar äta. Nån som är sugen på att ta över ikväll? En febrig liten kille som sovit hela dagen men inte ätit alls? Blir nog några refills på vällingen ikväll...



UPDATE

Ett par timmar och lite alvedon senare så var han dock sitt vanliga jag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar