tisdag 21 april 2009

Ivar ett år!

Idag är det ett år sen den där kvällen jag baxade in Annika (och en hel del annat)  i en taxi och uttalade orden jag då hade fantiserat om i flera månader. "SöS tack, förlossningen." 

Knappt 12 timmar senare ploppade Ivar ut. Nu har ett år gått. Det har gått fort, och ändå känns det som så sjukt länge sen han inte fanns. Hur våra liv såg ut utan en person som hela tiden kan riva upp tillvaron på ett eller annat vis kan jag inte ens minnas. Jag tror många känner igen sig i det. 


en liten bildsvit från hans första år.










Har tyvärr lite problem med att min tills nyligen så generösa granne plötsligt inte verkar vilja låta mig tanka upp bilder som jag vill..de hamnar lite huller o buller. Lev med det.
Ikväll skall jag fira med att gå Satyricon på fryshuset. Ivar får tyvärr inte följa med.


4 kommentarer:

  1. Grattis Ivar på din första födelsedag!

    Undrar om Annika oxå håller med om att han pluppade ut;-)?

    SvaraRadera
  2. GRATTIS TILL GULLUNGEN FRÅN GUGGAN!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis på 1 års dagen min älskade kusin! Många pussar och kramar från Jennifer.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Fina bilder. /Rosander

    SvaraRadera