söndag 19 april 2009

HAIR

Satt och browsade lite gamla bilder och hittade den här.




Tycker det är genialt. Killarna tillhörde samma sällskap och verkade ha nån sorts yin och yang-relation. De hade i princip inverterade frisyrer. Gentemot varandra liksom. Jag tycker en klassisk clown-flint är rätt glassigt. Jag blev så inspirerad att jag försåg Ivar med en ny frisyr. Eftersom det är lite svalt ute så valde jag den andra varianten.





Själv har jag ju sagt att jag inte skall klippa mig innan jag är klar med pappaledigheten. Jag har inte rakat mig heller. Men jag börjar faktiskt se ut som en kompost så lite avskäggning blir det nog snart.

eftersom Ivar (på bilden ovan) ser ut som Away i Voivod så blir det således Voivod som står för den musikaliska dosen här idag.

1 kommentar:

  1. TACK!!!
    ÄNTLIGEN!
    Bästa musikuppläggen hittills. Mer sånt!
    Vad gäller Ivars frisyr är du på rätt spår, låt det växa.

    SvaraRadera