onsdag 6 maj 2009

vår i luften..

Igår var som sagt en riktigt jävlig dag.
Så idag var jag inställd på att ha trevligt med min son. Istället blev jag torterad av en ung man i tjugo minuter, fick betala nästan 800:- för det hela och fick med mig en remiss som utlovade en betydligt mer långdragen session för det facila priset 3.000:- (pengar jag hade kunnat lägga på ett objektiv) Jävla visdomständer alltså, kan man inte medicinera tidigt så dem aldrig sticker upp?

"Det här kommer göra ont." sa han, och fortsatte: "Höj näven om jag skall sluta."

Lät rätt komiskt när man tänker på det. 

Nåja, här är en svada bilder från helgen och förra veckan - vårteckan och pippfåglar. För er som sitter och ruttnar på div kontor så föreligger ju viss risk att missa både körsbärsblom och skilla.


körsbärsblommningen är bland det vackraste jag vet

rätt fint, det måste ju börja nånstans...

We come in peace - det mesta svenska vårtecknet

Högalids kyrkbacke

testade nya tele:t lite på landet.

close up, lite överskärpt kanske...

pip pip pip...klicka på bilderna...det blir ju pyttesmå. ska nog flytta bloggen.

Kul med kommentarer på föregående inlägg. Även om jag kan se på statistiken att många läser så är det alltid skoj med ett livstecken då och då.

i lurarna just nu, aktuell vårmusik, snö som smälter, solen gassar:

men det kan vara en av de sämsta videos som någonsin producerats....

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vilka fina bilder! Såg du kebab-testet i DN på Stan?

    // Jonna

    SvaraRadera
  2. Top 5 smärta

    1.Visdomstandsutdragning
    2.Se Mina födas
    3.Benbrottsoperation
    4.Fingernagelutdragning
    5.fastna med stortån i ett hål i golvet, springandes

    SvaraRadera