torsdag 7 maj 2009

guns...

Idag sov Ivar middag mellan 09:50-12.35. Pappa fick alltså avblåsa sin kebablunch han hade sett fram emot. Sen bar det iväg på öppna förskolan. Sen parken och gunga lite, och sen hem. 
Jag köpte ett Hoya 77mm UV filter och ny fin kjol till mamma också. Avslutade med min nya klassiker. Gå ner till närbutiken, handla, noga kolla kvittot och växeln och sen gå därifrån utan att ta med varorna. 

Ivar har det inte så dumt i parken. Bilden är inte arrangerad. Faktiskt.

Har haft extremt skum huvudvärk idag. Tror det varit tryckande väder på något sätt. Orkar inte med nån skramlig musik, så jag slänger in Internets näst roligaste klipp istället. Håll till godo, ni kommer kolla på den minst 5 gånger på raken. Det är så genialt, innehåller så mycket detaljer och om jag fick se en "behind the scenes" på det här skulle min dag vara gjord.
Nu blir det reklamfilm!




1 kommentar:

  1. naaw, högan. Blir alldeles nostalgisk, där har jag badat i plaskdammen, lärt mig att cykla, åkt tusen varv på inlines, lekt svimleken, hånglat... mao bästa parken!

    SvaraRadera